Første uke over.

Første uka med skole over. Det har vært stressende, mildt sagt.. Men også hyggelig, har blitt kjent med ett par stykker(Max for hvor tøff jeg er) og føler jeg har oversikt!

Den ene dagen fikk vi skaffet kompisen min(han på vei ut av skapet) en binder(en slik som flater ned brystkassen på de med bryster), fra en annen kompis! Jeg tror han ble veldig fornøyd, fordi jeg vet den blir hyppig brukt! 🙂 Alt som bidrar til å fjerne/dempe dysfori er jo en gudegave, strengt tatt! 🙂

I helgen har jeg Aurora og vi koser og skal kose oss! Hun har blitt en racer på trapper, og også enormt trassig til tider. Jeg sier nei, hun ignorerer, jeg sier vi skal gå denne veien, hun går en annen. Vi kan kalle det at hun er selvstendig :-p

I tillegg så passer vi Asterix, hunden til pappa, og på mange måter broren min!
Han liker ikke være uten pappaen sin stakkars, men det går fint. 🙂

(Asterix ville ikke se i kameraet…-.-)

Og random, se!

Meg med briller!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg