Henge med venner er moro^^

Heia! Blir ett lite stykke mellom innleggene om dagen, men jeg har faktisk ting å gjøre til tider :-p
De siste dagene har vært kjempehyggelig, jeg fortsetter trenden med å treffe venner for alle pengene!
Det er ganske hyggelig å bli invitert på film den ene dagen, vaffel den neste, få besøk før det osv osv. Og en smule uvandt enda siden det ikke skjedde så ofte når jeg bodde ett stykke ut.

I tillegg så har jeg en god venn som driver og styrer seg ut av skapet kjønnsmessig. Det er alltid en opplevelse å se folk først være usikker på sin kjønnsidentitet og så sakte bli mer sikker på seg selv, og jeg føler meg egentlig ganske heldig som får lov til å delta på den reisen såpass tett på, og bidra litt iblandt når/om det trengs. Men han er ganske tøff, så trenger ikke bidra så mye.
Selvsagt så er det jo litt moro inne i det også, han feilkjønner seg selv en sjelden gang for eksempel. :-p Og den litt kleine prosessen med at man prøver å finne en naturlig væremåte som man føler passer til den man er. Man overdriver litt, man retter seg selv når man gjør noe typisk tilhørende det kjønnet man ikke er, selv om det strengt tatt ikke er nødvendig. Men de aller aller fleste gjør dette og når man har vært der selv, så er det “kjent” 🙂
Men han er en ålreit person uansett så backer han så lenge det trengs(eller så lenge jeg kan).
Jeg tenker at det er viktig å kunne le av tingene man gjør “feil”, og ikke legge så mye inn i det. Dette opplegget er ille nok som det er, så det er lurt å prøve å ta minst mulig negativt, så tåler man det andre bedre.
Og bare så det er sagt, jeg også bommer på han iblandt, helt merkelig! :-p

Avslutningsvis så slenger jeg med en stor takk til alle vennene mine som jeg har truffet i det siste, dere er herlige alle sammen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg