Hyggelig dag! Visning+kompis+avisa!

Nå sitter jeg og slapper av i sofaen etter en lang, men ganske hyggelig dag! 🙂
Aurora og jeg var på visning på en leilighet i Oslo, og jeg tror nok vi tar den, liten og en smule trang, men det får man leve med. Kort til skolen iallefall!
Etter dette traff vi kjapt på en kompis og fikk gitt en rask hei/hade/klem før han og familien måtte ture videre :-p
Så var det hjem til en kjapp middag og legge Aurora.

Min bror hadde tydeligvis fått det med seg at jeg hadde funnet meg ett sted i byen og i frykt for å dele Oslo by med noen han ikke liker, så sendte han meg noen lite hyggelige meldinger. Men jaja, noen har lite å finne på.

I forigårs var Aurora og jeg på en særdeles hyggelig kveld hos ei venninne som også har barn! Hun har to gutter og Aurora koste seg enormt med de!^^ Etter barna var lagt koste de voksne seg med skravling til de sene timer.

Dagen etter fikk vi masse venner på besøk, ei venninne og ett par kompiser, så vi koste oss med pizza og skravling der og. Dessverre enten det litt brått da de måtte hjem og det var litt trist, men slikt skjer 🙂

Merker at det hjelper skikkelig å henge så mye med venner, og at det er litt uvandt, men på en veldig god måte! 🙂

Jeg var også i en avis idag! I Romerikes blad, Ullensaker/Eidsvoll delen.
Og det var veldig lite relevant for noe som helst skeivt. Det var nemlig om råning!

Ellers er det veldig mye hyggelig som skjer og mye som faller på plass, og det er intet mindre enn dritmoro! Wooooo!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg