Trans*/KITleir Dag 1!

Idag ble leiren sparket igang!

De fleste av oss i utvalget kom opp hit igår og brukte resten av dagen på å planlegge og gjøre klar! Reisen opp var ganske tung, siden jeg har lappen og bil(og er råner) tok jeg bilen opp hit sammen med en av de andre fra utvalget.
Bilen min har ikke aircondition og solen stekte så det sang etter. Jeg er sikker på at den bacon lukta jeg merket plutselig, kom fra meg selv…

Men så kom vi hit, og det er så pent her! Vi er i Hafjell og utsikten er god(bilde kommer senere!)

Dagen idag ble for det meste brukt til å hente folk fra tog-/busstasjoner og frakte de (trygt) opp til leiren. Men hovedmengden av deltakerne kom med fellesbussen fra Oslo S, og fikk utdelt “velkomstpakker” idet de kom.

Så spiste vi lunsj og hadde program frem til middag, blandt annet bli-kjent leker. Gikk litt glipp av det fordi jeg hentet enda flere deltakere, og gav de en liten innføring i Råning101.

På kvelden var det film/klipp tid, og jeg skulle vise to episoder fra serien “My Transsexual Summer”, det var kjempehyggelig, og jeg digger virkelig den serien.

Akkurat nå sitter noen av oss ute på terrassen og skravler, noen er inne og spiller kort og andre spill, mens andre igjen har tatt kvelden, utslitt etter en lang, hyggelig dag.

Snart er det kveld, jeg har sein-vakt, for å sørge for at alt går bra, samt at jeg er støttekontakt så om noen trenger noe iløpet av natta, så kan de bare banke på 🙂

Chiller med Luca!( bestmedbart.wordpress.com )

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg