Flytting og klar for leir!

Da har det vært en liten pause i bloggingen grunnet flytting, stress og styr.

Egentlig har det skjedd svært lite spennende siden sist, da nesa mi stort sett har vært begravet i en vaskebøtte eller bak rattet på en bil. Jeg leverte fra meg nøklene på fredag som var, og kjøper hadde ingenting å pirke på, noe som gjorde meg veldig stolt, da jeg stod på som ett uvær hele uka! Pappa hjalp meg litt med det aller tyngste, noe jeg virkelig trengte hjelp med. Så en liten shoutout til pappa er på plass! Også en liten shoutout til de andre som har bidratt på forskjellige måter i denne prosessen.

Etter overleveringen dro jeg for å hente datteren min hos eksen og vi hadde en utrolig hyggelig helg til tross for en kjip start(eksen hadde ingenting med dette å gjøre). Vi var hos Sunniva(shoutout til begge to som var der den kvelden for å være utrolig gode mennesker!) i Oslo og koste oss kjempemasse! Etter jeg hadde levert Aurora tilbake til eksen på søndag, dro jeg tilbake og hang videre med henne.

Tiden de neste dagene går bort på å gjøre klar til Trans*/KIT leiren fra torsdag-søndag! Den gleder jeg meg utrolig masse til, og skal prøve å få blogget en del mens jeg er der, men samtidig så er det viktig å skjerme de andre deltakerne så bilder blir det nok ikke så mye av 🙂

Generelt sett så har jeg det ganske bra for tiden, og er veldig glad for at jeg har mange snille venner og bekjente som gjerne bidrar! 🙂

Hopp og hei, leverpostei!

(Posing ftw)

Lå egentlig midt inni i ett massivt flytterot når jeg tok dette bildet, men hadde pause :-p

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg