Hva som skjedde mens Transutfordringen foregikk.

Ok, kanskje på tide å oppdatere litt om hva som har foregått den siste måneden mens jeg holdt på med Transutfordringen?

Skal vi se, det er vel en del…
Vel, jeg har ikke stesønnen min mer. Var i mekling med min eks da jeg ikke var fornøyd med situasjonen og følte jeg ble mer brukt som barnevakt enn forelder. Der sa jeg at siden guttungens biologiske far ikke var inne i bildet, så burde jeg få kunne adoptere han. Slik det er nå har jeg ingen rettigheter når det gjelder han og i prinsippet kunne eksen ta han fra meg når som helst. Derfor ønsket jeg å adoptere han, slik at rammene skulle bli tryggere for både han og meg. Det gikk ikke eksen med på, så derfor har jeg han ikke mer. For å være ærlig har det vært særdeles hardt uten han, spesielt siden jeg har hatt Aurora kjempemasse. Det har skjedd veldig mye som har gjort at jeg hadde først begge en del og så senere Aurora da eksen var i utlandet.

Men Aurora og jeg har ihvertfall kost oss masse, gått kjempemasse tur, vært på butikken, stoppet Aurora fra hennes småkriminelle tendenser(hun plukker med seg tyggis fra kassa) og prøvd å trene en del språk.
Nå er det eksen som har henne en stund, men savner Aurora allerede…

Flytting! Rett rundt hjørnet, har sendt mail på en del leiligheter, men får ikke no særlig svar, noe som er litt kjipt.
Har ihvertfall fått kjørt noen lass. Kjæresten til pappa har vært snill og lånt meg litt plass i garasjen hennes, så det har vært kjempegreit 🙂

Kjærlighet! Joda, slikt har man vært innom, men slik det er nå så funker det nok ikke det heller. Bra mesteparten av tiden det varte, men shit happened og så funket det ikke. Kommer nok igjennom dette også, bare gi det tid.

Hår! Som dere kanskje har sett av bildene jeg har postet har jeg gått litt bananas med rødfargen i håret, og det er så moro, og er stort sett fornøyd med resultatet, selv om det er ganske mye styr med knæsjt rødt hår!
Nå bruker jeg semipermanent farge, og føler den holder bedre enn den permanente uansett.

Trans! Her er det lite nytt, har vel passert ett år på østrogen for en liten stund siden, så hurra for det. Fortsatt rimelig dysforisk riktignok, men når man har triksene inne for å takle det, blir det meste litt lettere.

Økonomi! Den er fortsatt dårlig, men der er det også triksene som gjelder for å gjøre det lettere, hva slags mat man kjøper, hvor mye man spiser, osv.

Familie! Mamma har fortsatt brystkreft men er en Fighter så det synger etter!
Broren min har hatt bursdag, sendte han en hilsen, men fikk ingen respons, så der er lite nytt, fortsatt ikke hørt noe siden November/Desember.
Pappa styrer med sitt, han har nettopp flyttet selv.

Trøtt om morran uten sminke..

Aurora was taking selfies^^

Det tror jeg vel var det meste/viktigste, sier ifra hvis jeg kommer på no mer!
Hopp og hei, leverpostei!

1 kommentar
    1. Hei 🙂
      Leser bloggen din med jevne mellomrom, og syns det er spennende å følge deg på ferden ! Mye har skjedd.. Takk for at du har latt oss ta del i livet ditt.
      Vil forøvrig komme med noen hårtips.. Bruk en klemme el i luggen din, så ser du så mye freshere ut! Er ikke mye lekkert. Når du dekker halve ansiktet med håret ditt, ser så trashy ut.. Fargen kler deg heller ikke! Du hadde vært så fin med naturlige farger, gjerne i striper av blond, karamell og brun! Du har så pent ansikt, ikke skjul det bak masser av hår! 🙂
      Lykke til med leilighetsjakten , sorgen over å ha “mistet” stesønnen din, og lykke til videre i alt som måtte kom med din vei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg