God respons!

Så kjempemoro med mange kommentarer og lesere både her og på Lulu sin blogg angående intervjuet igår!
Det satt jeg virkelig pris på og håper at flere kan lære og forstå hva det er som skjer. Samt at om det kan hjelpe noen som sitter med de samme tankene jeg hadde, så ville det vært fantastisk!

Så, tilbake til hverdagen, ungene er hos eksen nå, hun hentet de igår. Så de neste dagene blir det rydding, vasking, sløving og leilighetsjakt.
Gruer meg til å rydde ut av dette stedet, eller, mer å rydde ut av boden egentlig, der er det myyye som må kastes! Må definitivt ha bod neste stedet jeg skal bo.
Og flytting er jo både moro og groteskt slitsomt, må få til den planen om å bli rik snart så jeg kan leie folk som faktisk gjør slikt profesjonelt. Så jeg bare trenger å bry meg med moro-delen av flyttingen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg