Bursdag!

Fredag hadde datteren min bursdag!!!
To år fylte hun, tiden går alt for fort….
Jeg hentet barna hos eksen hvor de hadde hatt en feiring på formiddagen og dro så til mine besteforeldre sin leilighet i Sandvika hvor vi også hadde en liten feiring. Vi kosa oss masse med pølser, og gaver! Aurora fikk klær, sko og biler! Fordi bil er kult, derfor!
Så kjørte pappa oss hjem(takk for det btw pappa), og barna fikk være bittelitt oppe før de gikk i seng

Eldstemann fikk også biler, men lillesøster sine var visst kulere :-p

Se! Sliten jente :-p

Lørdag begynte vi dagen med film, og cowboyfrokost. Så gikk vi tur til butikken, det var egentlig veldig hyggelig, selv om eldstemann holdt på å vandre ut i veien av grunner ukjent for meg, men det resulterte i en kjapp arm som dro han tilbake, og vi slapp med skrekken…
Vi møtte på ei venninne som ble med oss hjem og ble til middag, barna fikk være litt ekstra oppe siden det tross alt var lørdag.

Idag aner jeg ikke hva vi skal finne på, vi får se hva dagen bringer^^
Håper alle har hatt en fin helg!

(Eldstemann fikk leke med kameraet på mobilen, tadaaa^^)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg