Endelig frisk!

Skal vi se! Da tror jeg formen er bra nok til å oppdatere litt!

I helgen var det Landsmøte! Det var kjempekult, veldig hyggelig, og litt slitsomt.
Møtet ble holdt på Holmlia skole, altså på Holmlia, noe som var greit for da kunne jeg overnatte hos mamma, låne hennes bil til/fra og ikke måtte reise for langt.
Vi hadde muligheten til å overnatte, men selv blandt hyggelige åpne skeive folk, så trenger jeg en del privat plass, spesielt på natten og rundt morgenrutiner.

Landsmøtet var hyggelig i seg selv, litt langt riktignok, men slik skal det jo være :-p
På lørdag ble jeg også mer og mer uggen, tett i bihulene og sår i halsen. Så innen jeg var hjemme, i to-tiden, var jeg helt ferdig. Falt omtrent om i senga og når alarmen gikk noen timer etterpå klarte jeg ikke reise meg engang… Så det var heller kjipt…

En ting jeg la merke til thought, at selv om angsten er borte, så er ikke problemene det. Selv om angst ikke er inne i bildet, så fikk jeg på lørdag noe jeg best kan beskrive som ett dysfori anfall. Jeg hadde ikke hatt muligheten til å fjerne alt av ansiktshår den morningen, og heller ikke rukket å bruke litt tid på badet. Så når jeg merket at jeg hadde noen hår på overleppa begynte jeg umiddelbart å slite. Måtte på butikken, hvor en kompis spanderte engangshøvler på meg. Dro tilbake til LM og rett bort til plassen min, ned i veska, hente sminke og rett ut på toalettet. Låse døra så jeg fikk litt plass, og gjøre hele ansiktet på nytt. Da jeg til slutt ble ferdig måtte jeg utenfor og sitte litt i ro og roe meg ned, før jeg kunne gå inn igjen og sitte ned.
Jeg tror noe av det kan skyldes at det er nå en stund siden jeg var til elektrolyse sist, og at det føles utrolig ugreit. Grunnen til det igjen er at jeg har forbasket lite penger til overs, så jeg får ta det som det kommer. Bilen må også fikses og regninger må betales.

Noe kult med landsmøtet var all tweetingen, taggen var #SkULM og det gikk i ett. Riktignok mye fra min side og mye av det var direkte ræva, men veldig kult å se hvordan sosiale medier spiller en artig rolle under sånne ting.
Det er også laget en sånn storify greie fra landsmøtet, sjekk den ut på:
http://storify.com/SkeivUngdom/skeiv-ungdom-landsm-te-2013-et-stykke-historie?utm_content=storify-pingback&utm_source=t.co&utm_campaign=&awesm=sfy.co_aHGD&utm_medium=sfy.co-twitter

Alt i alt ett bra arrangement!

Selv om jeg har vært syk har jeg måtte gjøre helt ekstreme mengder husarbeid etter jeg kom hjem, og jeg begynner helt ærlig å bli lei av å gjøre det. Så mye for 1950-talls husholdning ihvertfall :-p

Livet tralter sin vante gang, mens jeg bare henger på 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg