Treig uke!

Oi, nå var det gått noen dager siden jeg skrev her, beklager det, spesielt siden jeg har gjort lite fornuftig.

Eller, det stemmer vel ikke helt. Jeg har gjort mye husarbeid :-p
Samt at igår dro jeg til Strømmen og traff ei venninne, før jeg dro til mamma som er på Ahus en tur i forbindelse med kreften.
Men jeg dro ikke med bilen slik jeg vanligvis gjør, jeg reiste med buss, og litt tog. Hater kollektivt :-p
Men joa, kom jo frem til slutt.

Mamma var i dårlig form thought, men det kommer seg 🙂 hu er sterk og står på som best hu kan! Tøffe nesten-gamle dame^^

Så var det hjem, slappe av, bli skuffet over å ha funnet nok en sci-fi/fantasy tv-serie som ble kansellert før sin tid!

R.i.p. Firefly, Jericho, Terra Nova, Outcasts osv osv 🙁

7 kommentarer
    1. Syntes du er sterk. Å modig. Har vært innom her litt å fulgt deg. I forbindelse med disse “nabo hendelsene” så kan det hende at du tenker mere over det enn vi. (eller jeg kan bare snakke for meg selv) selvom jeg vet noen av guttene her har reagert litt på det.. Så har jeg gjentatte ganger “diskutert” det med de. Å husk det er i med vind man bli sterkere.
      Jeg har kanskje tittet å gitt blikk. Men aldri noen uhyggelige. Eller ufine.
      Å håper det er bra med deg. Da du noen ganger ser litt ensom ut.
      Hilsen “en av naboene”

    2. :): Heia! Takk for det!
      Jeg er uten tvil klar over at jeg tenker mer over det enn f.eks dere kanskje gjør/gjorde. Men det blir liksom slikt når man er hardt inne i en verden av selvbevissthet og bekymrer seg for alt og alle rundt seg.
      Er det ikke motvind man blir sterkere av? :-p

      Neida, ingen har gjort det, var strengt tatt bare den ene hendelsen som var negativ for min del egentlig. Men sånt tenker man ikke på når man er på vei ut. Ett blikk, uansett hva, kan oppfattes på totalt feil måte når man først har en negativ grunntanke, selv om det ikke var meningen, så legger ikke det på noen av dere 🙂
      Tror hvem som helst ville gitt blikk når en av naboene veksler mellom uttrykk titt og ofte og til slutt forblir i ett annet uttrykk enn hva det var ved start :-p

      Takk for det også, visste ikke det var såpass tydelig, men joa, det hender jeg er litt ensom, litt fordi jeg ikke regnet med å måtte være aleine her ute når jeg flyttet hit, men alt ordner seg etterhvert 🙂

      Hyggelig du kommenterte angående dette uansett, greit å få litt feedback fra de som faktisk har vært tilskuere til noe man ikke ser hver dag :-p

    3. Skjønner deg. Er ikke lett å være innflytter i ett lite sted. Å skjønner din situasjon, da jeg skjønner du er blitt alene.
      Og jeg er sikker på at det ordner seg! 🙂
      Gjør som regel det. Selvom det helt sikkert kommer mye oppturer og nedturer.
      Tydelig, og tydelig.. Spørs kanskje på øyet som ser..
      Hver deg selv, å vær stolt av deg!! Du skal være tilfreds med deg sjøl, å ikke gjøre andre tilfreds..

    4. :): Nei, er jo ikke det, men tror at om jeg hadde flyttet inn nå hadde jeg hatt det lettere da jeg er forholdsvis omgjengelig :-p

      Hmm… Ja, det spørs kanskje på det 🙁

      Selvsagt, hvem skal jeg ellers være?^^ men godt poeng 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg