Slutt, barn, søkt studier, bra bilde.

Vel, så…ja… Oppdateringstid vel? Ting som har skjedd i det siste og slikt.

Det er stopp mellom meg og nerden, hva det enn var vi hadde.
Vi hadde vært en stund i mellomland, men det fikk en relativt brå slutt, dessverre. Skal ikke gå inn på for mange detaljer, vel, fordi jeg orker ikke, og det ville ikke vært hyggelig med hu. For det har faktisk vært hyggelig, men ting bare passet ikke. Bedre at det gir seg tidlig før man blir for seriøse eller forplikter seg for mye. Det har jeg måtte lære på den harde måten selv tidligere.

Neste sak! Barna har vært på besøk, og vi har kost oss veldig, gått tur, lekt, sett film, tegnet osv. Så det vanlige med andre ord 🙂

Og jeg har søkt om studieplass til høsten, på deriblant historie og religion, så får vi se hva som skjer ut av det^^

Ellers så skjer der nada spennende, såvidt jeg husker i skrivende stund…
Går glipp av mye ved å bo her ute, og ha dårlig råd samtidig… Bilen trenger en pause, da bremsene begynner å bli dårlig. Så trenger å skaffe noe penger heller kjapt, for bilen kan jeg ikke leve uten!

Det var vel strengt tatt det. Håper dere har en fin helg, og får kost dere!

Ble forøvrig litt fornøyd med dette bildet(lol):

2 kommentarer
    1. får håpe du finner den studie plassen du leter etter 🙂
      du har noen bedårende øyne
      stå på hilsen morten

    2. Hei på deg! Føler bare jeg må si først du har en veldig bra kvalitetsblogg. Blir lykkelig når jeg finner flotte blogger som denne fordi altfor mange bloggere tar bloggen useriøst og bare poster teite ting! Jeg skal kanskje bli fast leser her. Håper du blogger leeeenge! Jeg blogget før, men stoppet fordi jeg fikke så mange ekle kommentarer! Men du må ikke slutte. Du må blooge 4ever!! 😀 Men du. Jeg har noe til deg forresten. Det er en sånn konk jeg akkurat deltok på selv. Den er sinnsykt god. Du kan vinne et gave-kort på 5 tusn kroner til å reise hvor du vil, som er helt perfekt for meg fordi jeg er helt addicted av å reise! Hihi!! Men kanskje du har mer hell, enn meg?! Delta da! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg