Helgen som forsvant.

Helgen kom og gikk, som en rakett, poff! Så var den borte.
Men den har vært veldig hyggelig^^
Barna er her enda, eksen klarte ikke holde avtalen, men nok om det.
“Nerden” var her også, og vi har hatt det kjempehyggelig alle sammen, sett film, lekt og ellers lite fornuftig:-) De opprinnelige planene for helgen og uken gikk i vasken, men da er det alltid greit å kunne tilpasse seg ettersom man trenger det.
Barna synes ihvertfall hun er veldig morsom å leke med og trives i hennes selskap. Akkurat det er liksom litt viktig for meg, ikke at jeg var nervøs før de fikk treffe henne, men om de ikke hadde kommet overens hadde jeg nok ikke helt visst hva jeg skulle gjøre.

Ellers er det lite nytt og melde, har begynt å titte etter arbeid! Jeg savner å jobbe så perverst mye og er klar for å gjenoppta “karrieren”!

Forøvrig så kommer det også ett innlegg snart hvor jeg “reintroduserer” meg selv, da det er en del nye som har begynt å lese bloggen.(yey)
Da det har skjedd sabla mye siden jeg begynte å blogge så kan det være greit å ha ett mer oversiktig innlegg hvor de enkle faktaene og referansene er nedskrevet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg