Lite nytt, flørt og besøkt barna.

De siste dagene har jeg tilbrakt med Valentines daten min, og stort sett vært hos hu i Oslo, hvor vi har gjort lite fornuftig egentlig. Spilt tv-spill og sett Game of Thrones :-p Uvandt å være i Oslo over lengre tid og jeg klarer ikke bli vandt til bråket…
Sirener, biler, folk, generell støy og naboer, det er så mye av det, hele tiden.
I Bjørkelangen er det bortimot stille, hunder bjeffer, fugler kvitrer og av og til durer det en brøytebil forbi. Tror kanskje det er derfor jeg sover litt dårlig men det går seg vel til.

Igår besøkte jeg barna, det tar bortimot to timer fra meg når jeg kjører, til dit hvor eksen har bosatt seg, utenfor Drammen…
Hun skulle inn til byen og besøke en venn(ellerwhatever) og handle, og jeg skulle være med barna. Vi tegnet, lekte sisten, lagde mat, tegnet mer, kileleken, og hadde det generelt koselig. Det var bare en negativ hendelse idet jeg dro, men kan vel ikke forvente annet.(hendelsen var ikke med barna)

Ellers skjer det ikke stort, har vært litt sliten etter utflyttingen av Silje, og er glad det er overstått, i tillegg har jeg begynt å se meg om etter arbeid, så kanskje jeg snart får sendt ut en søknad, selv om jeg burde flytte nærmere sivilisasjonen først.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg