Kjedelig fredag med møbelsurfing!

Akkurat nå sitter jeg i sofaen hvor jeg ser film/blogger og surfer på Finn.no. Ikke den mest spennende fredagskvelden jeg har vært borti, men humøret er jo forholdsvis bra.
Eksen skal jo hente en del møbler/inventar som er hennes til uka, så jeg leiter meg gjennom Finn.no etter billige*hostgratishost* alternativer. Deriblandt sofa og kommode/hyller.
Mamma har varebil og den er tilgjengelig, pappa skal passe barna, jeg skal få hjelp av ei venninne og har to avtaler sålangt, så det lover bra!
Skal helt ærlig innrømme jeg ikke er spesielt gira på å slippe henne(eksen) inn hit igjen, etter hendelsen med ubudne gjester sist, men så lenge hun holder seg til avtalen, som nå er at vi skal gå igjennom ting sammen, alene, så skal jeg klare å holde hodet kaldt.

Forøvrig kan jeg røpe at jeg faktisk har planer til Valentines Day! Ja faktisk! :-p
Den personen som har trigget nerden i meg som jeg har nevnt i tidligere innlegg. Vel, vedkommende skal jeg på middag med, ikke no dyre greier, men pytt pytt :-p
Så det håper jeg blir hyggelig!^^
I all sammsynlighet er da barnas mor inne i sin nye leilighet og om vi har fått til en midlertidig løsning så har hun barna. Om ikke, så lager jeg alltids middag hjemme og tenner no lys eller no :-p

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg