Siste dager, hektisk tirsdag.

Skal me sjå! Liten stund siden det kom noe fornuftig fra min kant,eller noe fornuftig fra mitt liv :-p

Jeg har svevd litt på den fantastiske helga, og det har vært ganske godt^^ mandag var litt død, foruten at jeg ble kjent med flere interessante mennesker :-p
Tirsdag derimot, skulle være en travel dag. Opp tidlig,ordne barna og meg selv, så sette av gårde for å møte Silje(eksen) i Lillestrøm før jeg satt de av hos min mor. Så bar det inn til Oslo for elektrolyse, denne gangen gjorde det veldig vondt, litt usikker på hvorfor men det varierer kanskje fra gang til gang… Etter elektrolyse var gjennomført bar det tilbake til min mor for å hente kun Silje, for å dra i meklingsmøte. Hvordan det gikk er en smule privat, men dialogen er god, forholdene til tross, men ingen løsning ble funnet på første forsøk og det er forsåvidt greit. Så vi skal tilbake igjen om ikke så lenge.
Så bar det hjem med barna og meg, se barnetv, spise middag, og etter barna var lagt sløvet jeg litt på sofaen før jeg gjorde husarbeid :-p grei avslutning på en hektisk dag :-p

Ja, og vet ikke om jeg har nevnt det, men endelig har jeg fått riktig bankkort, som har riktig bilde, signatur og navn 🙂 Fikk det rett før helga og fikk testet det ute på byen 🙂 tidligere så har det vært litt sånn…

Bilde lånt fra tmblr:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg