To restaurantbesøk på en dag!

Så igår ble jo en spesiell dag.
Aurora og jeg skulle hente Christer som hadde overnattet hos min mor.

Dagen begynte deilig, Aurora sov helt til 8, og det gjorde godt i min kropp!
Så støvsugde jeg hele leiligheten(gjør det hver dag grunnet røyting fra hunden)… Tilogmed hele sofaen fikk gjennomgå, før jeg vasket hele leiligheten og støvsugde enda en gang. Og det var før klokka ble 10!
Så bar det ut på en hyggelig lunsj med en venn som bor uti her! Vedkommende var enormt snill og spanderte, og det var litt skummelt å være på senteret her borte som meg selv men også ganske digg. Maten smakte veldig bra, og merket det var uvandt å spise ute mer. Så takk igjen for det!

Etter lunsjen satt vennen min på ned til Lillestrøm, og så dro Aurora og jeg til min mor.
Der hadde hun besøk av en nabo og jeg fikk litt småpanikk med det første, men det gikk fort over.
Vi var der en god stund før min mor foreslo at vi skulle ta en tur ned på den lokale restauranten så hun kunne spandere middag. (To restaurantbesøk på en dag!!!).
Jeg var egentlig enormt skeptisk siden dette var “gamle trakter”, og at det fort kunne være fare for å bli gjenkjent, men på en negativ måte…

Men vi dro nå ned ihvertfall da, barna oppførte seg ikke overhodet, så det stresset meg en del, men så for å toppe hele dritten, så klarte mitt døpenavn å bli ropt gjennom lokalet… Av en voksen.. Og det sendte meg ett stykke ned i kjelleren, så det ble en heller utrivelig middag totalt sett.. Dessverre!

Så bar det hjem og rett i seng med barna, og resten av kvelden ble brukt på absolutt ingenting fornuftig! 🙂
Hardt liv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg