Litt negativitet, og litt positivitet!

Jaja, da satt man her da, foran tven, husarbeidet er gjort, og alt er rolig, men særdeles få å snakke med. Man har jo Facebook med ett bedre utvalg av flotte mennesker tilgjengelig veldig ofte, men poenget er…det er ingen her liksom. Det er litt kjedelig og ensomt å sitte her uten noen andre voksne i leiligheten.
Christer overnatter hos bestemoren sin og Aurora sover som en stein, og den eneste lyden som høres fra klokken 19:00 til 07:00 er fra tv’en. Ja, det er sykt døvt!

Sånn, da fikk vi negativiteten ut av veien, på tide med ett kjapt tilbakeblikk på dagen idag.
Opp med barna, spise frokost og en stund etter det kom det en ugrei telefon, eller telefonen var grei, men budskapet var heller ukjent for meg, heldigvis ble det ordnet opp i, så da er vel det greit.
Så var det ned til hjemtraktene i Lørenskog for å stikke innom banken min i det hyggelige ærend av å ordne riktig leg. Det er særdeles ugreit å se ut som jeg gjør, hete Christine og snakke bra, mens på leg’et så er det bilde av en mann og ett mannenavn.
Litt nervøs for om det kom til å bli noen oppmerksomhet på banken, man hører jo historier om andre som har hatt ugreie opplevelser. Men det gikk så smertefritt som det kunne gått! Jeg fleipet litt om at det var ganske tydelig hvorfor jeg måtte ha nytt leg og viste henne det gamle, hun skjønte hva jeg mente, dro såvidt på smilebåndene og satt igang med dataen. Så var det signatur, bilde og vips var det gjort, tok vel maks 5 minutter. Så nå gleder jeg meg veldig til å se det nye leget!
Personnr. er fortsatt feil, men det er ikke bankens feil, men statens.
Men ting skal bli langt bedre sånn sett ihvertfall!

Min mor hadde passet barna mens jeg var på banken og dro dit etter ærendet. Vi spiste middag og ting var koselig, så ville Christer overnatte hos henne og han fikk lov, tror det var sunt for de begge. Henter han imorgen, får håpe han har hatt det bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg