Besøk! Menneskekontakt!

Igår var en fantastisk hyggelig dag!

Jeg brukte mesteparten av formiddagen til å rydde, støvsuge, vaske kjøkken og lek med barna. Vi har iPhone anlegget stående på full guffe og en hel masse god musikk dundrende gjennom leiligheten!

Så fikk jeg besøk!
Første vennen jeg ser siden 2.juledag, og det gjorde enormt godt!
Han busset ut hit og jeg møtte han ute på veien og hentet han hjem til oss, hvor vi overøste han med vårt enormt ordinære liv, noe han taklet bra:-p og så lagde jeg hamburgere og vi spiste og koste oss.
Christer var uten tvil glad for besøket for han begynte å vise seg frem noe enormt, og ble litt slitsom etterhvert, men vi overlevde, så var det barnetv mens de voksne(knis) satt og skravlet. Derpå la jeg barna og vi skravlet kvelden bort. Det var enormt hyggelig og det var uvandt å ha en ekte samtale med noen som var over 5 år, hodet mitt hylte ut i ren lykke, over at dette mennesket satt der og kunne holde samtalen gående på mitt nivå. Vi hadde litt godteri og koste oss kjempemasse, så måtte han dra dessverre, but all good things must come to an end:-) Fulgte han ett stykke mot bussen og takket for en herlig hyggelig kveld.
Når jeg kom hjem ryddet jeg, gikk og la meg, og sov som ett barn.

Det er så digg å ikke ha noen hemmeligheter lenger, at jeg ikke har noe lodd i livet som trekker meg ned og at fremtiden ser lys ut. Selvsagt vil det komme hindringer, men med ett godt standpunkt og gode venner<3 vil det bli mye lettere å takle motgangen når den prøver seg:-)

4 kommentarer
    1. Du fulgte han til bussen…? Mens ungene sov alene hjemme da eller? Passer jo fint, barn er bare sånn man overlater alene når det passer seg. 🙂

    2. wtf?: Haha, om du skal kritisere, så Skjekk at du har lest innlegget ordentlig. Det sto “ett stykke mot bussen”.
      For det første: vi har ett alternativt busstopp rett utenfor innkjørselen, og jeg fulgte han bare til søplekassene til leilighetene våre. Noe jeg må uansett, fordi hunden må luftes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg