Oppsummering av alt det gode fra 2012!

Selv om ting har vært mye svart dette året, så har jeg også oppnådd enormt mye, og for å sette ting litt i perspektiv skal jeg ta en oppsummering av alt det positive fra året som gikk som jeg har skrevet om på bloggen:-)

Januar:
– Kom ut til min far, som sa det videre til min mor.
– Sydde en bukse! XD
– Fikk avtalt time med psykolog.

Februar:
– Behandlingstime, så videreført til skikkelig behandler inne transtematikk!
– Min første busstur, og alene, som meg selv!
– Trente masse!

Mars:
– Rekvisisjon på blodprøver.
– Bursdag!
– Kom ut til enda ett familiemedlem, den første som gikk automatisk bra! (Takk Marthe!)

April:
– Deltok i forskningsprosjekt.
– Blodprøvene gikk igjennom!
– Ble intervjuet av annen blogg.
– Ble sammen med Silje igjen.

Mai:
– Begynte antiandrogener!
– 17. Mai, datteren min gikk for første gang!
– Fikk flere dager som meg selv på hytta.
– Sendte bilde av meg som meg til mamma.

Juni:
– Lite som skjedde, ikke alle måneder kan gå i rakettfart.

Juli:
– Østrogen!
– Mamma så meg som meg selv for første gang.
– Ble sett av naboene.
– Kjeftet på nabo etter fyllesnakk.

August:
– Nesten ingenting:-p

September:
– Fikk vært meg selv nesten en uke i strekk på hytta.

Oktober:
-Økt dose med AA og Østrogen.

November:
– Tok av med blogging!
– Ble mer deltakende i Transpolitisk Utvalg i Skeiv Ungdom, som er verdens beste gjeng!
– Første gang angsten var totalt borte mens jeg var ute.
– Kom ut til gamle kjente. Støttemeldinger.
– Ble kjønnet riktig i telefonen!
– Følte meg endelig trygg på stemmen!
– Kom ut til en av mine beste venner!
– Kom ut til min bror!
– Følte pappa sin innstilling virkelig hadde endret seg.

Desember:
– Bestilte elektrolyse,
– Støttemeldinger fra mange.
– Kom ut til enda en nær venn fra gamle dager.
– følte for første gang at jeg passerte 110%
– Ett menneske glemte jeg var trans.
– Ble singel igjen, tar det med i tilfelle det viser seg å være positivt…
– Elektrolyse!!!!!!!
– Cafétur med høylytt prating.
– Handle alene på butikk.
– Kom ut på min mannlige Facebook og henviste videre til den riktige!!!
– Enormt mange Støttemeldinger fra gamle kjente! Og nyere kjente:-p

Som man kan se, det har vært ett enormt langt og tøft år, med enormt mye fremgang for min egen del. Det har også vært mye negativitet, men det blir jeg sterkere av! Jeg skulle gjerne levd i min egen boble hvor alle var snille, ingen gjorde ugreie ting mot mennesker som har gjort alt for de, eller at verden generelt ikke hadde ondskap i seg. Men så lenge den er slik den er, så får jeg akseptere den som den er^^
Nå som jeg har kommet så langt som jeg har gjort, så gleder jeg meg til å gå inn i det nye året, det skal bli året jeg får ting på stell igjen! For min egen, og barnas skyld!

Takk for i år, og måtte det nye året bringe dere kun lykke og oppturer!

Godt nyttår! *Nyttårsklem*

6 kommentarer
    1. omg.
      unnskyld meg, men helt ærlig.. bildet av deg lamslo meg littegrann. Du er fantastisk vakker joo!<3
      Helt helt ærlig, jeg er
      idk
      får ikke sagt ting ordentlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg