Hyggelig dag med barna!

Blir veldig dag til dag dette her føler jeg, men siden denne bloggen primært er for min egen del så kan man si jeg skriver ofte av terapeutiske årsaker.
Idag har vært en god dag, fremdeles mottar jeg støtteerklæringer og hyggelige ord fra venner, familie og bekjente. Det føles godt at man har så mange fine mennesker som viser at de bryr seg, og den medfølgende nysgjerrigheten er bare moro:-)
Jeg benytter også muligheten til å bølle litt når de spør om underliv eller lignende, just because I can, og fordi det er jo litt uhøflig, men de mener det ikke vondt med det!

Med så mye fine ord så kan man jo stusse på hva jeg noensinne var redd for, men det var jo i bunn og grunn ikke disse menneskene.
Familien har også vist støtte og jeg føler meg virkelig heldig som har så mye opptur, men etter en del nedtur så føler jeg det er fortjent:-p

Selve dagen idag ble brukt til å være effektiv hjemme, har vasket klær, kjøkkenet og bord, satt på oppvask og laget god middag, Stekte poteter med salt,pepper, oregano og olivenolje, samt spareribs, og det ble suksess hos barna!
Tidligere på dagen tok jeg med barna på butikken og apoteket, kjøpte teip og matvarer.
Christer(eldstemann) ble veldig masete på butikken da, og jeg antar det skyldtes at han var trøtt fordi han sto opp klokken 5 idag morges. Men kjøpte med en sjokomelk til han som kunne nytes under barnetv og en babysmoothie til Aurora, hun elsker virkelig de greiene der.
Og på barnetv idag spilte de Teddybjørnens vise så da fikk jeg ett lite “barndomsøyeblikk” og det var veldig koselig^^

4 kommentarer
    1. Aaaah, fint du har hatt en så fin dag da 😀
      Bare slik ‘personlig ønske’ fra meg så skulle jeg ønske å se flere bilder av deg, mostly fordi jeg syntes det er interessant, og du er veldig pen syntes jeg. true story!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg