Kom ut på face igår kveld!!!

Igår var en kveld jeg hadde planlagt lenge, jeg skulle endelig komme ut på Facebook, min gamle altså. Grunnet det som har skjedd med Silje(kan endelig bruke ordentlige navn!) så ble det vurdert om jeg skulle vente, i tilfelle reaksjonene var dårlige, slik at jeg ikke skulle sitte der helt alene og være veldig langt nede. Men istedet for at det ble noe mer nedtur, så ble hele kvelden en eneste stor opptur! Responsen har vært overveldende! Veldig mange har lagt meg til, og nesten like mange har sendt hyggelige ord! Felles for de som ikke visste det fra før er at de fikk ett lite sjokk, men det kan man jo glatt forstå:-p Spørsmålene var både og når det gjelder bra og dårlige spørsmål, men ingen stygge og alt ble tatt med god dose humor og en mulighet til å bølle litt:-p
Noen av de nærmeste som visste det fra før har bare ventet på å kunne legge meg til og syntes det var bra at boblen endelig var sprukket og viste støtten tydelig, også foran andre. Det ble også en god mulighet til å komme i kontakt med gamle venner jeg ikke har snakket med på lenge, så alt i alt, ble det en enormt god kveld!:-)
Jeg hadde to filmer gående i bakgrunn, men fikk ikke med meg noen ting av de… Husker såvidt at den ene var King Arthur bare. Så kvelden gikk også enormt fort, og det hjalp på å slippe å tenke på kjipe ting!

Idag prøvde jeg å gå tur med barna og bikkja, enormt mas med å finne tingene deres men kom oss til slutt ut en tur, men det ble ikke lange turen med barnevogn og gira bikkje, spesielt siden vi møtte en annen hund…

I tillegg fikk barna snakket med Silje via videochat og det hjalp en del på eldstemann, mens på minstejenta så tror jeg hun ble litt forvirret… Hun ble lei seg når samtalen ble avsluttet og klatrer opp på meg og ipaden mens hun sier “Mamma?” Men går seg vel til, er jo uvandt for alle dette så…

Bilde av englene^^

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg