En tung avgjørelse!

Aiaiai, at det kan skje å mye på så kort tid egentlig…
Vel, det siste jeg skrev var jo fra når jeg overnattet på gulvet hos en venn.
Jeg tenkte mye den natten, og avstanden fra situasjonen gjorde meg godt, det lot meg se ting fra ett mer nøytralt synspunkt uten for mye følelser og dådyrøyne i veien. Så når jeg kom hjem ble vi enig om at S skulle dra den dagen, jeg hadde jo sett at hun hadde blitt tilbudt husly, så da fikk hun ta imot tilbudet.
Det var noen timer før hun dro og vi forsøkte begge å holde stemningen oppe før hun dro, vi la barna, snakket litt, og så fulgte jeg henne til døren. En klem og det var det.
Jeg trives virkelig ikke med situasjonen, jeg hater alt med hva hun gjør der ute, men jeg skal ikke dele for mye. Men jeg har vært en del ugrei per sms, fordi jeg føler at veggen er nådd, og at jeg ikke gidder å ta imot mer tull. For de som lurer, barna er hos meg, inntil hun finner seg sitt eget sted.

Kvelden igår kommer det en egen oppdatering på om ikke så lenge, da jeg kom ut på min gamle Facebook da!:-)

2 kommentarer
    1. Bra for deg, Christine! Man kan ikke være sammen med folk ut av sympati eller slike ting. Hvis hun ikke er bra for deg er det bedre at hun drar.
      Og gratulerer med å komme ut på face! 😀

    2. K.: takk for det! Var nok ikke sympati fra min side, elsker henne fortsatt liksom, og det er derfor dritt er så jævlig vondt, men ja, må prioritere meg selv.

      Mange takk for det^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg