Ikke en god jul…

Akkurat nå blogger jeg fra gulvet i leiligheten en kompis leier, han har vært snill og rigget meg opp med madrass og så hadde jeg med sengetøy selv.
Nå lurer man kanskje på hvorfor jeg er akkurat her, og det er fordi jeg trengte pause fra eksen… Ting har blitt enormt stygt og jeg tilbrakte store deler av julaften på å gråte, prøvde å holde meg unna ungene og ikke la de få for mye ødelagt og det var varierende i hvor stor grad jeg fikk det til. Men jeg klarte nesten hele middagen og pakkeåpningen uten å måtte være lei meg.
Jeg vil ikke gå for mye inn på hva som har skjedd da jeg føler det ikke bare er min historie å dele, men det er for meg veldig alvorlig og jeg føler meg veldig langt nede som grunn, samtidig som jeg føler det er ufortjent og at mine ord faller på døve ører.

Man kan ikke alltid ha det godt, men med motgang blir man sterkere, og man lærer å unngå de samme fellene flere ganger. Bare synd jeg er litt tunglært:-p

4 kommentarer
    1. Av feil blir man sterkere!
      Trist å lese om det dårlige som har skjedd, men trøst deg med de positive tingene 🙂 Det har jo tross alt vært en god del av dem, leser jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg