Kill all the hair!

Da var første omgang med elektrolyse gjennomført! Det var en smule vondt, og til tider rimelig dritvondt! Men så at det var forsvunnet en del, men hun rakk ikke gjøre ferdig så skal tilbake på torsdag en kjapp tur. Gleder meg sykt til å kjenne på hvordan ting kan føles uten hår der og jeg ikke har nappet det selv! Selv om det kommer til å vokse ut igjen ett par ganger til de dumme hårene fatter at de skal dø og ikke vende tilbake!
Det værste med alt var egentlig til og fra, jeg har jo ikke angst lenger, men måtte bruke ett skjerf for å dekke meg til og det føltes litt spesielt. Men da har jeg ihvertfall en måte å ikke vise håret på, for det synes enormt… Vi får se om jeg legger ut før og etter bilder fra idag!

I tillegg så er det filmkveld! Har nachos og guacamole å se meg med mens jeg durer gjennom to-tre filmer og laller rundt i interwebbens store hav! Chill!
Føler meg bra om dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg