Bursdagsfest for Junior part 2!

Igår var feiret vi Junior hos min far, fordi det ville øke sjangsen for at alle gjestene kunne komme og med tanke på at kun en var opptatt så kan man regne det som ett smart trekk!

Vi hadde det veldig hyggelig, og det virket som at både barn og gjester koste seg, Junior ble enormt trøtt til slutt og mer og mer grinete, men gjestene gikk jo aldri:-p bursdagsbarnet kan ikke dra først liksom! Vi hadde med vellykket Sjokoladekake og kjæresten til pappa hadde bakt en kringle på forespørsel, den var også nam!
Christer fikk mye fint, blandt annet Lego(søren…:-p)

Pappa hadde i tillegg gjort seg flid med å lage pakkekalender til begge ungene:-p helt sykt! S og jeg drev på med å lage vår egen, men siden pappa hadde vært så flink med den han hadde laget legger vi bare til våres smågaver i den!:-D

I tillegg har visstnok S gjort ferdig gavene til meg allerede. Og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til henne… Vi får se… Hun har ett par ting på ønskeliste og noen av de kunne sikkert vært smart, men en del av tingene hun ønsker seg er til leiligheten liksom….
“Vær så god, kos deg med din splitter nye Electrolux støvsuger kjerring! Nå sett igang som om det var 1950!” XD Blir så sykt fjernt:-p

I tillegg til alt dette så måtte jeg jo legge om stemmen min tilbake til “mann” og det kan virke som om stemmen min ble litt borte… Fluck!
Men jaja, har trent siden igår kveld, er rimelig hes nå men virker som det kommer seg, skal en liten tur ut imorgen så den bør være fiks til da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg