“Trening” og YOHIO

Hmm… For første gang på enormt lenge har jeg vært ute og trent… Egentlig ganske rart, våknet opp idag med ekstra energi, og ett ønske om å trene?!? For de som kjenner meg(og nå er det jo en del av de som veit om den bloggen) så har jeg alltid vært rimelig lat…. Jeg tok med meg bikkja og satte ut på jogge/powerwalk(er ikke i verdens beste form) tur i en times tid, og det var sykt digg når jeg var ferdig!
Eneste negative var å vaske King, leonbergeren på snaue 50 kilo… Bikkje med vannskrekk + liten dusj + enormt sliten Christine = vann over alt pluss ymse sår og jævelskap…
Enda godt det er mye lettere å få meg selv i dusjen!:-p

Etterpå var det å få Christer på kulturskolen, handle mens han var der, hente han, så hjem til Barne-Tv.

I tillegg har jeg fått litt fjortisdilla/crush på YOHIO, en svensk 17-åring med skillz på gitar, og er Big in Japan. Det råeste med hele greia er at han kler seg som en kvinnelig japansk Manga figur, og er sykt pen! Han er ikke trans på noen måte ifølge han selv og det gjør hele greia egentlig bare enda kulere!
Litt urettferdig at en som ikke er trans passerer så bra riktignok men pytt pytt:-p Visual Rock heter det visstnok, and it is good!
Det rare er at så fort jeg fulgte han på Twitter ble jeg fulgt tilbake av ett par andre svenske rockere!:-) Mystisk:-p (innbilsk)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg