Ti dumme spørsmål du får som transjente:

Er du operert?

Svar:
Jada!Jeg ble operert for lazy-eye da jeg var 4:-) Åja, du mente nedentil….Det skal du bare drite i:-)

Er puppene dine ekte?

Svar:
Skal du også bare drite i, men ja, de er det!

Har du kappet av snoppen?

Svar:
Jada, gjorde det med øks i forifjor…. Eller ikke… Kanskje du bare skal drite i det?

Hvor ofte liker du å kle deg ut?

Svar:
Hver Halloween, jeg var vampyr i fjor og monster i år…

Har du prøvd å ikke være trans?

Svar:
Har du prøvd å ikke være menneske? (Ja, jeg prøvde jævlig iherdig en god stund, men det skal du bare drite i!)

Hvilken do bruker du?

Svar:
Vanligvis en hvit en… Hvilken tror du?

Hva feiler det deg?

Svar:
Tja, angst, overvekt, og en smule dovenskap, men ellers bra.

Hva heter du på “ordentlig”?

Svar:
Neo! The Matrix er jo ikke ordentlig?
Men helt serr, jeg heter Christine, det er i papirene mine! Men det er sånt du egentlig bare skal drite i:-)

Hvordan ser du “egentlig” ut?

Svar:
Som en litt kvapsete gjærdeig med angst og ansikt.

Hvorfor liker du å gå i dameklær?

Svar:
Spørs hva du trekker inn under dameklær? Strømper, gallakjoler, hofteholdere og det ypperste innen feminine artikler rører jeg omtrent ikke, foruten sko!!!! Trives godt i olabukse og singlet med en enkel topp… Og hvorfor liker jeg det? Det er comfy, føles naturlig og jeg føler det kler meg:-)

20 kommentarer

Siste innlegg