Stemmetrening

Jeg har trent en del med stemmen i det siste, men det sitter rett og slett ikke enda. Jeg har klart å få den en god del lysere, men sliter enda en del med hvor trykket skal ligge, setningsoppbygging osv. Det har vært ett par anledninger hvor jeg har fått den til akkurat perfekt og følelsen er utrolig, det høres naturlig ut, jeg trives med å snakke, men så går jeg og legger meg og så er den borte om morningen… Da blir jeg egentlig veldig lei meg. Jeg våkner og hører en litt raspete, mørk stemme og får liksom ett hardt slag i hodet. Jeg blir litt gretten og det går nok litt utover familien. Derimot når jeg finner den igjen så er det liksom som å flyte på en sky:-D

Nå er vi jo på hytta og koser oss og merker en del fremgang, de fleste dagene har jeg klart meg bra, men akkurat idag har det nesten vært som om jeg ubevisst har tatt pause? Prøver også å se en del Videoer på YouTube angående emnet men Gud så kjedelig det er å se en person skravle til kameraet, samme med videoblogger….
I tillegg så finner jeg en del informasjon på nettet og en del ressurser med tips, triks og slikt, og en del av de fungerer bra, men glemmer de fort.
Så lever hardt på at øvelse gjør mester nå.

Smeller også med ett bilde av meg selv jeg tok idag, prøver liksom å lage en før/etter typ greie ut av bloggen så jeg kan se endringen fra start til slutt:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg