Endelig!!!!

På Lørdag, den 28.07.2012, fridde S til meg!
Jeg sto i dusjen på morningen da S plutselig kom inn og fort gikk ut igjen. Idet jeg var ferdig, oppe på vaskemaskinen sammen med klærne jeg skulle ha på meg lå det ett postkort med kjærlighetstema, skriftdelen lå vendt nedover. Jeg tenkte “ntåå, nå har hun skrevet ett søtt brev og så løper jeg ut og gir henne en klem, men det får vente, ikke søtten om jeg gjør det mens jeg er naken!” Jeg fikk på meg truse før fristelsen ble for stor og jeg bare måtte lese det! Det sto ikke ordrett “vil du gifte deg med meg?” men derimot var det en lengre tekst med tanker og en konklusjon: Vil du være min for alltid? Jeg dro på meg en topp og gikk rolig ut og mot frokostbordet. La lappen på bordet og sa til S: Jeg fant en lapp på klærne mine jeg, hva skal så dette bety? Hun ba meg gi henne hånden min, og spurte meg igjen, denne gangen muntlig. “Vil du?”
Jeg tror jeg svarte “Ja, jeg vil kjempemasse!” eller no slikt. Frem fra lommen dro hun frem en ring som hun har hatt i mange år og som betyr all verden for henne, og satte den på fingeren min. Bilde av den må dessverre vente da vi må få den tilpasset først:-p
Men uansett: HUN FRIDDE! Så nå er jeg ihvertfall en forlovet jente!!! Wohooooooo!

4 kommentarer

Siste innlegg