Hytteliv!

Akkurat nå sitter jeg og nyter livet på hytta. Kommer til å bli mer nyting om noen timer når pappa og nye kjæresten drar. Ikke fordi det er så veldig ukoselig eller noe, litt kleint er det riktignok, men fordi jeg ikke får vært meg selv. Er fortsatt ikke i nabolaget av ett punkt hvor jeg tør å vise noenting til pappa, sitter tilogmed med olabukse fordi jeg ikke vil han skal se bena mine…
De drar heldigvis etterpå og da får vi noen dager for oss selv med veldig mye kos:-) Skal bli så deilig!
Men grillmat og litt alkohyler har vi ihvertfall da:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg