Finally

Dagen etter forskningsprosjektet (kommer en liten oppdatering om det senere) fikk jeg den gode nyheten!
Blodprøvene gikk gjennom!!!!
Jeg begynner på antiandrogener til uka og østrogen etterhvert! Fy fader så herlig!!! Endelig liksom!
Ting går virkelig oppover nå!
Har blitt sammen med S igjen, hun har vært virkelig søt i det siste, sett hva som kan gjøres bedre og endret seg tilbake til den hun var når jeg traff henne. Hun er klar over at tilliten min til henne er helt på bånn og har lovt å gjøre sitt beste for å bygge den opp igjen! Til og med økonomien begynner å bedre seg!
Nå må jeg bare passe på å ikke sette meg selv i en posisjon hvor jeg kan falle får når man er på topp er det langt ned!
Og lovte bilde av antrekket mitt for forskningsprosjektet, ble riktignok tatt etter hele dagen så er rimelig sliten der men pytt pytt:-p

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg