Aldri for sent for gode gjerninger!

Fikk idag en sms fra en jeg gikk med på barne og ungdomskolen, han beklaget sin oppførsel mot meg som han anså som rimelig stygg, og håpet jeg hadde hevet meg over det og gått videre! Jeg sa at jeg ikke husket stort til det og at han skulle ikke tenke mer på det og at jeg hadde det bra. Sannheten er at jeg husker alt sammen og på den tiden gjorde det forholdsvis vondt, men når man tørr å sende en slik melding selv om det har gått en del år siden da, så synes jeg man kan få slippe med unnskyldningen. Ble rimelig paff da jeg fikk denne meldingen og enda paffere da jeg så hvem den var fra. Men dette hadde tydeligvis plaget han litt og håper han får det lettere nå ihvertfall:)

And in other news, bilde av meg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg