Bursdag!

Hmm… Vært litt lite blogging fra min side i det siste, men tiden har dessverre gått for fort og jeg har vært opptatt med å ha ett liv for en gangs skyld:p

Fylte år på søndag! Yey! Jeg har nå sett 24 vintre, og på mange måter så blir jo dette år 0 for meg da, siden jeg skal gå fulltid iløpet av året.
Eksen(som også er samboeren min) gav meg ett hyggelig og koselig brev i bursdagsgave, hvor det sto blandt annet:

“…Dog så mener jeg at man kan opplevd mye utfordringer ved å faktisk være seg selv, men vet godt at du vil takle alle utfordringer som måtte komme på strak arm og at du vil klare deg bra. Du er ei sterk og god jente og klarer absolutt alt du vil, det vet jeg!

De siste to årene har jeg blitt ganske godt kjent med deg, først den maskuline deg og nå den feminine, må nok si at jeg liker den siste best. Du er. Sjarmerende og god uansett.
Men den feminine deg er god, snill, herlig, sexy(ikke minst!), veldig feminin, og har en stil jeg liker godt!

Jeg tror at året ditt som 24-åring vil bli noe av det beste du har opplevd så langt. Det er nå livet du virkelig vil ha faktisk begynner så da er det bare å glede seg!
Jeg gleder meg iallefall til å se utviklingen din og hvordan du blir i løpet av dette året, jeg tror det kan bli enig spennende og ikke minst interessant.

Som du vet så er ikke alt økonomisk på stell akkurat nå så jeg har ingenting gi deg, derfor jeg tenkte jeg iallefall kunne skrive en liten hilsen til deg på dagen din, så får jeg heller skjemme deg bort litt en annen gang 🙂

Du er ei herlig jente, aldri glem det! 🙂 “

Begynte faktisk å gråte litt av det brevet, for hun har alltid vært mye flinkere til å uttrykke seg skriftlig enn muntlig. Nå kranglet vi riktignok på kvelden før bursdagen men selve dagen ble veldig bra:)

Vi var på besøk hos mine foreldre, siden de skal skilles så hjalp vi til med pakking og kasting av gamle saker. Tjente en liten slant også for bryet:p
Jeg sov i min gamle seng i 3.etasje med datteren min på madrass ved siden av.
I de dager da jeg bodde hjemme og hadde bursdag pleide resten av familien å lage frokost til meg på sengen og vekke meg med flagg og gave, det var utrolig koselig:)
Det gikk riktignok ikke i år siden datteren min starter dagen halv 7:p
Nestemann til å stå opp var min far som våknet rundt 9 så jeg kunne i prinsippet ha laget frokost til alle de andre istedet.
Men fikk ihvertfall ordnet med fellesfrokost, noe min dysfunksjonelle familie aldri har lenger, så selv om jeg gjorde mesteparten av arbeidet ble det utrolig koselig:)

Så besøkte vi familie og jeg skiftet en lyspære på bilen til bestefar som en mekaniker på Essoverksted visstnok ikke hadde klart å bytte… Noe jeg fant veldig rart med tanke på at det tok hele ti minutter… Så var det hjem og pakke litt mer før vi dro på asiatisk restaurant! Alt i alt en veldig god bursdag til tross for at den var veldig annerledes enn det jeg var vandt til:)
Må prøve å minne meg selv på at jeg ikke er barn lenger:p

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg