Nøff is enøff!

Heihei!
Var visst gått noen dager siden sist nå, beklager det men har vært en del som har skjedd.

Kan jo bare begynne, onsdag var min far sinna på min bror og jeg ringte som vanlig for å få begge sider av saken.
Da jeg snakket med pappa var han egentlig litt lei seg og etter han hadde sagt hva som hadde skjedd sa jeg “Ja, det er kanskje litt mye om dagen…” hvorpå han gikk til rimelig kraftig personangrep på meg og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne engang vurdere å gå igjennom hele denne “transgreia” spesielt med tanke på at jeg har barn og en del andre greier…
Tror ikke han forstod at han hadde gått over streken så til de grader, for han sendte melding som om ingenting var skjedd etterpå…
Jeg sa jeg ikke ville snakke med han og han forstod ikke hvorfor, før jeg sa det og viste at jeg var rimelig forbanna på han, sendte han en del meldinger som var rimelig lange, til slutt så sa jeg at jeg ikke ønsker kontakt med han frem til han har mer faglig tyngde på transtematikk og ett bredere verdenssyn. Tviler på at jeg kommer til å la det gå så lang tid men nå finner jeg meg ikke i å bli dømt lenger, han lovte meg støtte og den får han gi selv om han ikke liker det eller er redder hva andre synes og om jeg vil bli utsatt for fordommer.

Nøff is enøff!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg