Shitty week…

Heihei!

Beklager lite oppdateringer i det siste, men familien har vært preget av sykdom hele uken, nå sist meg selv, omgangssyke er en herlig ting. Tror den har dratt sin vei å riktignok… Har nesten ikke spist noe på snart 4 dager, skummelt nok så føler jeg det ikke, samtidig som jeg passer på to barn. Er litt grinete riktignok.
Men det kan det jo såklart være andre grunner til, S har nå vært borte siden tirsdag, kveldsjobbing overnatting først hos mine foreldre, men de to siste nettene hos han “kompisen”. Og hun skal være der frem til mandag. Woopee liksom… Imens sitter jeg fanget her hjemme, blakk, lite mat, syk og passer barna våres. Noen ganger suger ting hardt. Men prøver å fokusere mer på hva som er positivt. Eldstemann gjør sitt beste for å være flink gutt, det funker ikke alltid, men han gjør en innsats. Yngstejenta sov fra klokken halv åtte igår frem til 6 imorres, aldri skjedd før og det var deilig.
Samtidig sitter jeg enda med følelsen at jeg er på vei no sted med meg selv, at jeg snart får vært den jeg har lyst til å være, og det gleder jeg meg til!

Håper dere har en fin helg ihvertfall! Her blir det film, film og atter film:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg