Nobody home, alene på valentines for første gang på flere år.

Nok ett sutre innlegg… Ting har jo ikke gått helt som planlagt i det siste. Trodde jeg skulle nesten bli sammen med S igjen før Valentines, hun snakket jo om at hun hadde bestilt gaver og greier, samt at vi hadde det bedre oss imellom. Men så snudde alt…
Nå er det ikke slik, hun er ikke her, hun skal jobbe senvakter i en uke og da får hun ikke kommet hjem. Vanligvis overnattet hun hos mine foreldre, det skal hun bare to av dagene nå, resten skal overnattes hos en “kompis”. En kompis hun snakker med konstant… Som hun har truffet ute en gang såvidt jeg vet og jeg vet at det var følelser inne i bildet fra han sin side. Er ikke sjalu, men synes dette gikk vel fort, offisielt sett har det jo vært slutt en stund, men når man fremdeles bor sammen, og følelser er fremdeles der og man fremdeles oppfører seg som ett par, og i tillegg kanskje er på vei tilbake igjen, så er det som om det ble brått slutt og den andre fløy sin vei i hui og hast.

Så da ble man alene på valentines day…. Hakke så mye som en sjokoladebit en gang…
Så derfor heier jeg på alle vennene mine idag og håper de har en fantastisk fin dag med noen de er glad i!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg