Meg!

Tjohei! Jeg er da Christine, 23 år og bor ett lite stykke utenfor Lillestrøm! Jeg bor sammen med min samboer(heretter kalt S) og våre to barn:)

Sånn først for å få det unna, jeg er født gutt, vil være jente, har utstyr nedentil og håper på hjelp fra staten for å få hormoner men tviler på jeg får det siden jeg ikke vil gå hele veien:)
Føler ikke selv at jeg passerer, men begynner å drite mer og mer i akkurat den delen:) er da Transseksuell/transkjønnet alt ettersom hva man forbinder med hva, men dette er ikke en hobby eller noe jeg gjør for tenning, det er meg!
Samboeren min vet selvsagt alt, og støtter meg 110% og vi er da to jenter som bor sammen med alt av det koselige og jævlige som kommer med det:p

Denne bloggen kommer i utgangspunktet til å handle om min vei ut av skapet og forhåpentligvis til det endelige målet av å leve som meg selv på fulltid. Noe kommer til å bli anonymisert for å ikke gjøre det for enkelt å finne ut hvem vi er per idag.

Dette er også min første blogg så om den skulle suge maks eller jeg skulle glemme meg litt i starten, så håper jeg eventuelle lesere overlever inntil videre:)

3 kommentarer
    1. Også har du ikke sagt noe om noen blogg til meg!? *skuffa*
      Jeg skal stalke deg heretter snuppa 😉 Så kan jo du alltids stalke meg enda mer om du vil det. På begge bloggene til og med :O
      Glad i deg snupps :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg