Fullt kjør i læretiden

Jeg er godt i gang med læretiden og har hatt fullt bord hver eneste dag. Det er utrolig moro, utfordrende og skummelt på samme tid. Heldigvis føler jeg at jeg blir tatt vare på og er ikke redd for å spørre om hjelp hvis jeg trenger det.

(Klipper håret til Steffi)

Ellers har jeg noen andre planer denne uka som jeg er spent på om kommer til å bli bra, men det må jeg dessverre vente litt med å avsløre.

Ved siden av alt dette har det vært lite som har skjedd, en homofest eller to bare.

Nei vent… Det stemmer jo ikke, jeg har skaffa meg lugg!! Og jeg har tatt tatovering! Tigr Tattoo hadde nyåpning og derfor kule motiver klare! Så jeg var der aller først på lørdag som var og fikk en så sykt fet skullsommerfugl på armen av Kathrine. Hva synes du?

Helt ærlig så sliter jeg litt med å finne motivasjonen til å skrive. Jeg har gjort det lenge nå, helt siden Kvinnefronten-gate.. Men jeg jobber med et innlegg(urelatert) nå som jeg tror vil få meg i gang igjen. Eventuelt kanskje dette hjalp 🙂

Hvis du vil se mye mer aktivitet fra meg så kan du følge meg på insta, der skjer det kjempemasse :-p

2 kommentarer
    1. Tattoveringen matcher blomsten rett ved siden av. Det er på en måte samme tattoveringsstil. Matching er bra. 🙂 Kult at du prøver nye ting, men jeg synes du kledde den forrige hårfrisyren bedre. Svarte ærlig, siden du spurte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg