Fredag: siste vanlige skoledag og date på Peppes!

Ina tok meg med på date på fredag etter skolen!

Peppes Pizza på Sandvika Storsenter ble stedet for å ta en pils og spise litt pizza. Da Ina skulle gå og bestille sendte jeg med henne legitimasjonen min, siden jeg pleier å bli legget om jeg blir sittende ved bordet. Men det gikk visst greit da hun bak disken hadde visst lest bloggen min. Så shoutout til deg på Peppes!

Daten var forøvrig kjempekos, som alltid.

Etter vi hadde spist tråkket vi oss hjemover og brukte kvelden på å slappe av. Jeg er sliten om dagen og uken som kommer nå har vi tre eksamener. Fredag var siste ordinære skoledag, hvor trist er ikke det liksom…?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg