Sex og Samfunn workshop, tusen eksamener og julekalender?

Det er helt fullt opp på skolen om dagen, vi har nå hatt 2 privatisteksamener, en lørdag med brudeoppsett(avsluttende prøve), en herremappe(avsluttende prøve), en test i strukturomforming(tenk perm som gamle damer har) og nå på torsdag hadde vi avsluttende prøve i damemappe. Til uka er det teoretisk eksamen på skolen og så kommer de siste eksamener på rad og rekke uka etter. I tillegg har vi innleveringsoppgaver, kundedager og annen moro. Prioriteringene mine går stort sett med til skole og familie akkurat nå for det er hva som er viktigst for meg(sorry bloggen

Men, jeg har også vært to ganger på besøk hos Sex og Samfunn hvor jeg holdt workshop om passering! Det var kjempegøy og jeg traff nye små transkids som er up and coming! Det gjør godt i transmammahjertet å se når de yngre finner sammen, hjelper hverandre og får benyttet seg av tilbudene som finnes. Massiv shoutout til de som arrangerer dette, for det er så viktig å gjøre! (Altså, de vakke så små disse transkidsa altså, bare jeg som føler meg veldig gammal :-p ).

Jeg skulle gjerne sagt at jeg har helt pause fra alt som har med aktiviteter relatert til ComingOutChristine, men den gang ei xD Ser ut til at neste uke også skal by på noe spennende!

Selvfølgelig kommer jo julestria midt oppi alt dette, og der er jeg i gang også. Samt familieliv, og i dag får vi middagsbesøk!

Opptatt sa du? Hva gjør du nå frem mot jul a?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg