“Transformasjonen”, Stella intervjuet meg.

Jeg er i nyeste utgaven av Stella. Et inngående intervju om meg og turen ut av skapet.

(Bilder hentet fra nettsiden til Stella)

Jeg er utrolig fornøyd med resultatet. Jeg opplevde at journalisten lyttet til meg og forstod hva jeg forsøkte å videreformidle.

Vanligvis når mediene skriver om trans, er jeg en av dem som ofte kritiserer for dårlig ordbruk, eller feilkjønning eller noe annet. Men i denne, så mener jeg helt oppriktig at det er unødvendig. Denne saken er bra skrevet, god kjønning og ingen unødvendig “sensasjonering” av det å være trans. Jeg er også veldig fornøyd med bildene og spesielt et par av dem av Aurora og meg. Så utrolig hyggelig. Jeg anbefaler deg å lese den, du blir ikke skuffet.

Gi forøvrig en kort applaus til journalisten for å ha navigert transfeltet med glans. Værre er det ikke.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg