Christine leker matblogg! Jerky og syltetøy.

I dag skrider vi litt over til å bli matblogg.

Dere husker kanskje(not) at vi var i skauen forrige helg? Jeg husker ihvertfall det sabla godt… Ekke laga for sånt..

Vel, i går var vi i Sverige og ordnet med det vi trengte for å mekke syltetøy, i tillegg til at vi handlet masse kjøtt. Det kjøttet er det jeg som skal leke med, nærmere bestemt lage jerky av! Jeg digger jerky og lærer meg å lage det på forskjellige måter med forskjellige typer kjøtt.

Så god søndag! Jeg var oppe halv 9, ryddet, satt på en klesvask, en oppvask, begynte å lage jerky, og ordnet med datteren min. Alt før Ina stod opp. 1950-tallet har ingenting på meg! Foruten at jeg er samboer med ei jente og har kid utenfor ekteskap og ble definert mann ved fødsel +++

Hva bruker du søndagen din på?

2 kommentarer
    1. Oh jerky. En av de få tingene jeg savner etter kjøttkuttet. Tar det lang tid å lage?
      Hmm.. I går så jeg tre filmer, drakk fem colabokser, spiste en halv potetgullpose, slapp ut uhorvelige mengder med gass og så tre fotballkamper. “Lat” er egentlig ikke et dekkende nok ord for gårsdagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg