Skole, intervju, foredrag, voksenliv, endelig helg!

Det er helg, deilige helg! Den kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt for jeg var bra sliten skal man vite. Jeg har vært flink denne uka, med skole, intervju og foredrag. Ikke værst om jeg får si det selv. Og i tillegg fikk jeg alt rett på en skoleprøve!

(Ina tok et hipsterbilde som jeg ikke klarte å dy meg fra å sort/hvitte xD )

Så hvordan feire helga bedre enn å hoppe over grensa til Sverige? Det er nettopp hva vi skal. Jeg trenger mer kjøtt til å lage jerky av, jeg skal kunne eksperimentere med smak og krydder. I tillegg trenger vi jo faktisk mat og div annet(nei, ikke nikotin, har slutta for lengst vettu).

Så da får vi oss en koselig familietur i dag.

Hva med deg? Skal du noe i helga?

God lørdag <3

Jeg prøvde å skremme Ina med et dukkehode(Gunhild) fra skolen som jeg hadde fått ta med hjem. Det fungerte sjokkerende dårlig.. *skuffa*

Hu bare kommenterte at det var sikkert veldig creepy, og tråkket lett over..

6 kommentarer
    1. Solfrid: Ja, kjempetrans, og lesbisk, og dødsawesome. Jeg klarer visst ikke å holde noe av dette for meg selv, det bare smitter til andre. Jaja, da blir det ihvertfall en bedre verden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg