Ubesluttsom dukke på Frisørskolen!

Andre uka på frisørskolen er helt ferdig og siste del av denne uka har blitt brukt på å klippe! Først har vi lært hel form, og jeg har jo vist dere bilde av “Gunhild”, som er dokka jeg klipper. Jeg fikk dessverre ingen bilder av klippen da den var ferdig siden jeg skulle begynne rett på en omgang til.

Så ombestemte Gunhild seg og ville ha en helt annen klipp.

Da lærte vi å klippe økende lengder. Altså at håret blir lenger jo lenger ned på skolten man kommer. Det var en totalt annerledes klipp enn den første, og det var kjempegøy. Jeg tror jeg får det til, men vi får se når jeg blir ferdig.

Men nå venter en helg med kos og velfortjent hvile. God helg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg