Fikk endelig klippe!

Etter litt over en uke på skolen fikk vi endelig sette fingrene i saksa, eller håret om du vil.

Vi har lært om hel form sålangt(bob) i tillegg til en drøss andre ting, og jeg tror jeg begynner å forstå hva det er snakk om.

(Møt Gunhild Johnsen)

Høydepunktet med dagen var at vi fikk utlevert en dukke, som vi så smått skulle begynne å klippe. Det var overraskende vanskelig, men samtidig utrolig kult.

(Dette er en strukturtegning forøvrig)

Vi ble langt fra ferdig, og fortsetter på dukkene(Gunhild Johnsen som min heter nå) en annen dag. Jeg gleder meg til å prøve mer på dette og jeg skal bli rå med saksa!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg