Med ny tatovering blir suget borte.

Da var nyeste tatoveringen ferdig og jeg er superfornøyd! I skrivende stund er jeg full av den digge følelsen av å nettopp ha fått nytt blekk. Den varme, digge følelsen som følger og abstinensene som er helt borte. Jeg undrer meg litt om det er samme type avhengighet som seriemordere har? At man får fikset sitt og etter en uspesifisert mengde tid kommer suget tilbake og bare blir sterkere til man gjør noe med det. Da hadde jeg heller vært avhengig av blekk enn mord, og det er jeg jo også.

Det var ikke Tina som tok denne gangen, men Kathrine og det var første gang noen andre enn Tina tok på meg. Men det gikk kjempefint og hu var flink!

I forrige innlegg ba jeg dere gjette hva slags tattis jeg skulle ta. Hvis noen av dere gjetta “et falmet kompass” så ville dere hatt rett. (Hadde gitt poeng for bare kompass også altså!)

Hva synes du? Har du tatoveringer? Om du har så av hva?

10 kommentarer
    1. stilig! veldig fin symbolikk. jeg har to. har to mm`er på ryggen for meg og storesøstra mi og en på høyre underarm. det er ett hjerte og en sommerfugl med ordene fight dream hope love

    2. AWESOME Christine!! 😀 Ja, har fem faktisk. Angrer ikke på noen av dem. <3
      1) Er av initialene til Michael Jackson, når han ble født/døde + et hjerte
      2) Trans Symbolet med flagget inni hjertet.
      3) Kloremerke med regnbuens farger inni.
      4) Teksten; I'd Rather Be Hated For Who I'am, Than Loved For Who I Am Not + et hjerte inni en kjetting.
      5) Er en turkis rose.
      Har allerede begynt å planlegge nr 6 og 7 også! 😀 Gleder meg, masse til å få dem på kroppen også.. 😀 😀

    3. Ja, det har du nok, hehe! 🙂 Takk. Er veldig fornøyd med dem selv! 😀 Gleder meg til de to neste prosjektene jeg tenker på <3 😀
      Trodde jeg kom bare til å få meg en, men endte opp med å ta 4 til iløpet av et år :O Digger tatoveringer / kunst i seg selv. Tatoveringer er også en måte å uttrykke seg selv på, og motivere seg til noe videre i livet sitt 🙂 <3
      Tina er kjempeflink, også lærlingen hun har der. Har ikke prøvd, henne du var hos sist gang :O Er det dyrt å gå til henne? :O

    4. Den ble ordentlig stilig, likte også veldig godt rosen ovenfor!
      Har ei venninne som pleier å tattovere meg, men hun er for tiden opptatt med amming og slikt, så har fått en liten pause. Egentlig veldig greit 😉 Men gjorde en cover up på armen i fjor, da fikk jeg faktisk han som lagde den første for ti år siden til å lage den på nytt… Han hadde blitt litt flinkere nå.. Hadde en drage på høyre skulder som ble gjort om til trane.
      Bortsett fra det så har jeg en del på høyre beinet, drage, koi, lotus og cherry blossoms. Pote på halsen og noe skrift på høyre armen… Er en del, men har fortsatt mye ledig plass…!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg