Hjelp Emilie til Vixen Blog Awards!

Emilie fra Emilies skap var i fjor på Vixen Blog Awards. Emilie er også transkjønnet og fjorårets Vixen var for henne en utrolig viktig tur ute som seg selv.

Det finnes få ting jeg liker bedre enn å se mennesker realisere seg selv. For meg var de første turene ut i trygge omgivelser enormt viktige for at jeg kunne komme ut og bevege meg rundt i samfunnet. Så jeg foreslår at vi nominerer henne!

Les originalinnlegget om Vixen Her

Nominér bloggen Her: http://www.vixen.no/nominer-til-blog-awards/

4 kommentarer
    1. Siden vi tre sitter i samme båt med ganske så like fiskestenger, så vet vi hvordan slike situasjoner er. Emilie fortjener dette her, så jeg har stemt på henne også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg