50 ting jeg virkelig HATER!

50 ting jeg virkelig hater! Det sier litt det, hat… Vet dere hva, 50 ting jeg virkelig hater blir for sterkt, vi kaller det 50 ting jeg virkelig misliker istedet, ok? Vi prøver!

(Det funka mye bedre.)

Ålright, med det i boks så kjører vi igang:

1) Nynazister

2) Folk som ser meg i øynene på tbane/trikk/buss/tog.

3) Folk som ikke bruker blinklys.

4) Dill

5) Fobiske folk(også kjent som rasshøl).

6) Kommentarfelt(foruten mitt eget, de fleste av dere er best).

7) Folk som tror en mann egentlig er homo om han liker anal.

8) Folk som mener at homofili/transkjønnethet vil forvirre kids.

9) Folk som tror sex kun er penis i vagina og penetrering må forekomme for at det skal kunne regnes som sex.

10) Rasister

11) Privilegienes eksistens

12) At mennesker blir tvunget til slaveri og sexarbeid.

13) At folk (trans og cis) må prostituere seg for å overleve/få råd til medisiner.

14) Folk som synes “det har vært mye sånn derre LHBT dritt for tiden, herregud ass”.

15) Folk som ønsker Straight Pride™

16) TERFs(transeksluderende feminister)

17) Transmedikalister/Truscum/True Transsexuals

18) Spill som er nesten skapt for flerspiller sofacoop men som ikke har funksjonen.

19) Putin.

20) Når dosetet er oppe og man merker det ikke og setter seg. Kaldt og ekkelt om hverandre.

21) Doseter som er oppe generelt, det er uvandt…

22) Regninger, nei det føles ikke godt verken før eller etter jeg har betalt dem.

23) Trening, nei det føles ikke godt verken før eller etter jeg har trent.

24) Folk som tror at det hjelper å kjefte på kassereren når det er masse kø. Du skaper bare mere kø. Si ifra en gang fint at det er kø, så hold munn.

25) Folk som går på unger på kjøpesenteret.

26) Kyllingindustrien

27) Når Playstation eller Internett ikke virker.

28) Drammen.

29) Snerk.

30) Lakris.

31) Flytting.

32) Vann med kullsyre.

33) Sjåvinister.

34) Biler med forhjulstrekk.

35) Telefonsalg, ikke telefonselgere, men møkkabedrifter med råtne salgspitcher og dårlig moral.

36) 50 Shades Of Grey

37) Heteronorm

38) Cisnorm

39) Klær som magisk blir for små

40) Husarbeid

41) At jeg må være et vandrende leksikon og ambassadør for det å være trans

42) Sminke som ikke lever opp til forventningene

43) Å være naken

44) Varme

45) Reality TV

46) Å klage på service eller produkt, der er Ina mye flinkere enn meg

47) At jeg ikke kan fly jetpacks til butikken og jobb.

48) At jeg er lat.

49) Folk som klager over hylende unger som om man bare kan plukke ut batteriene og få dem til å holde kjeft.

50) Kollektiv trafikk.

Så det var altså 50 ting jeg misliker sterkt. Hva med deg, hva misliker du?

18 kommentarer

Siste innlegg