Pride Paraden 2015!

Igår var det Pride Paraden!!!

Den skulle tilbringes på SO sin flåte, det betydde enkelt ingen gåing, men masse masse dansing på planet til en lastebil. Vi sleit litt med å finne flåten da deler av paraden stod nedi en sidegate som vi selvfølgelig gikk rett forbi mens vi lette.

(Babe <3)

(Dette er Sandra, hu var en av de andre kandidatene til Miss Gay Norway, bra dame, singel *hint hint*)

(Vi hadde disse folkene bak oss i paraden, helt fantastisk. Men hvordan man orker å gå hele veien på stiletthæl kommer jeg aldri til å skjønne, men jeg ser gjerne på)

Helt tilfeldig traff jeg helseministeren igjen, og vi snakket litt om det nye lovforslaget om å la folk endre juridisk kjønn. Hvordan det er viktig at det forslaget går igjennom slik det står og at vi sender inn høringsnotater. Det var kult og han viser seg mer og mer som en kul fyr.

(Miss Gay Norway 2015 og lederen i Skeiv Ungdom, Eirik Riise, sier Føkk Kjønnsroller!)

Det var helt fantastisk og vi festet så utrolig masse og bra. All kudos til samtlige DJ’er. Jeg var helt utslitt da var vi fremme men det var masse mer party å gjøre. Så vi skaffet oss noe kaldt å drikke i Pride Parken og fant masse venner mens vi satt mitt i ro.

(Isah og Viljar <3)

Så ble det mer party, og jeg la merke til at jeg ble gjenkjent av folk. Enten på grunn av bloggen eller Miss Gay. Det var utrolig rart men også kjempehyggelig. Jeg håper virkelig at om folk ser meg og liker meg/det jeg gjør så kommer de bort og sier hei, det er utrolig kult!

Vi partyet godt og lenge og kom oss fint hjem. En fantastisk fin Pride med de beste folka i verden. <3 Gleder meg til neste år!

(Kjærleik <3)

#kjærlighet #homo #lesbisk #trans #missgaynorway #pride #parade #missgay #party

6 kommentarer

Siste innlegg