Skeiv hagefest på den kanadiske ambassaden.

Igår følte jeg meg priviligert.

Jeg deltok på en hagefest i regi av Den Canadiske Ambassaden, sammen med utrolig mange andre flotte mennesker. Deriblandt lhbt-kjendiser, andre kjendiser, aktivister, kunstnere, musikere, ledere og andre ambassadøren, for å nevne noen få. Jeg var egentlig syk, men med Ibux og masse hvile tok jeg sjansen på å være der en liten stund. Det er jeg utrolig glad jeg gjorde, for flottere arrangement skal man lete lenge etter.

(Her er jeg med Canadas ambassadør Artur Wilczynski og hans mann Randy Stocker. Damn we look good!)

Ambassadøren og hans mann hadde invitert oss på denne festen for å feire Oslo Pride og komme i kontakt med miljøet. Det begynte med lett mingling og litt drikke før Canadas ambassadør Artur Wilczynski snakket litt og lot Oslo Faggotkor gi oss noen toner med deriblandt “Somewhere Over The Rainbow”. Mens vi stod og hørte på tok Artur med seg mannen sin og stod og danset litt ved siden av, og det var utrolig fint! Samt også representerer det noe ganske stort. Her i Norge står vi, på en ambassaderesidens, mens en mannlig, utenlandsk ambassadør danser med mannen sin, til tonene fra et homokor og regnbueflagget som vaier stolt. Hvor mange land tror du det ville vært mulig i? Ikke mange tipper jeg..

Så ble det litt mingling igjen og jeg fant meg selv plutselig stående og skravle med folkene bak Inkanyiso, som er en del av et kulturelt utvekslingsprogram med Kunstplass [10]. Bloggen deres finner dere HER, og jeg anbefaler å ta en lengre titt for et bedre syn på LHBT+++ i andre deler av verden.

Jeg fikk også plenty med muligheter til å vise frem min nyeste tatovering, eller kanskje jeg gjorde det kun for å løfte på skjørtet? Ingen klagde ihvertfall :-p

(Bilde fra BLIKK)

(Det her er Juan Manuel Hernández, han har nylig kommet hjem fra Sydpolen med Berserk! Han var dritkul!)

Avslutningsvis ble det skravling med ambassadøren og hans mann, som begge er fantastisk hyggelige før jeg dro hjem. Utslitt og tidsnok til å merke at Ibuxen var i ferd med å gi seg. Rett hjem og i seng. En helt fantastisk dag og markering av Pride.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg